About Me
Name: s a n g a i n A
Home:
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
Shoutbox

Links
Powered by

Blogger Templates

BLOGGER

 

 

 
  Monday, June 15, 2009  
 
 
tagged by BINTIE and YUSZ

Apa perasaan anda sekarang?

  • bosan, layan internet sambil tgk tv sambil mkn limau

Saya nak makan..?

  • teringin nasi kukus tp malas nk kuar g beli

Saya tak suka ..?

  • org yg so full of themselves.. derang la bagus, cun, stylo, ade bf hensem.. urghh

Impian saya?

  • nak kaya raya

Haiwan yg saya tak suka?

  • ularrrrrrr!!! cacing and yg satu jenis dengannye

Saya harapkan?

  • pegi ATM japg ade 10juta dlm account hehe

Jika boleh putarkan masa?

  • time umur 16 tahun.. Study rajin2, dpt SPM full A, g oversea study gempak2, blk Mesia dpt keje gempak gaji 5k sebulan *sigh*

Saya pada 10 tahun akan datang?

  • hot mama haha insyaAllah

Handphone saya adalah sebuah?

  • bday present from kidei so tabole complain byk2 eventho byk nk complain huuhu

Saya pernah bercinta sebanyak?

  • ermm tatau cinta tu ape hehe

Saya suka pada?

  • duittt

Kawan² saya?

  • happening and sgt syg kt diorang

Pernah dikhianati?

  • pnah kot.. tatau la

Apa yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?

  • buat bodo jek.. karma will do

Senaraikan 6 org utk di tag:

  1. dira kamat
  2. najwa kamat
  3. lana
  4. nicol
  5. wanie
  6. fadh
posted by s a n g a i n A @ 3:41 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home